Hendrik Bakker onze nieuwe Service Manager!
Hendrik Bakker;
Ik werk 3,5 jaar bij Webeasy als software engineer regeltechniek & integratie. Bij grotere projecten assisteer ik ook bij het inbedrijfstellen. Sinds 1 januari 2017 heb ik de kans gekregen om een nieuwe uitdaging aan te gaan bij Webeasy als Service Manager. Webeasy heeft in de loop der jaren duizenden gebouwbeheersystemen opgeleverd. De oudste gebouwbeheersystemen van Webeasy zijn al weer bijna 13 jaar oud. De vraag naar een beter comfort, een gezond en energiezuinig gebouw neemt toe. Dat betekent goed en gericht onderhoud plegen zodat aan deze doelstellingen van klanten voldaan kan worden. Klantencontact ligt mij. Met een frisse start gaat de service afdeling haar dienstverlening optimaliseren en uitbreiden.
Wat maakt werken bij Webeasy leuk?
Ondernemen! De ruimte en het vertrouwen die je krijgt om iets van je eigen functie te maken. Maar ook de visie achter Webeasy en de kijk op de ontwikkeling van smart buildings. We kunnen installaties integreren en Webeasy is een open systeem! En hoe mooi is het dat je een eigen product van wereldformaat ontwikkelt, projecten er mee realiseert en de nazorg verleent? Alles onder 1 dak!